Wednesday, April 29, 2009

Awie: Difitnah Ketua Kumpulan Naga [December 14, 2008]

Siapa yang tidak kenal Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman, 40, iaitu seorang pelakon dan penyanyi kumpulan Wings. Baru-baru ini dia telah difitnah sebagai Ketua Samseng Kumpulan Naga oleh pihak tertentu dan dia menafikannya.
[“JANGAN fitnah saya begini, saya bukan orang tepi jalan. Saya dah okey. Saya memilih menyertai Pekida untuk mengajar saya menjadi penyabar.
“Di bawah majlis saya, saya dilantik sebagai ayahanda pengerusi di Ukay Perdana.
“Apa yang kita lakukan, kita menjaga kebajikan jemaah, daripada
segi silaturahim, ekonomi dan kebajikan,” katanya ketika ditemui.]
Mungkin ramai yang tidak menyangka bahawa Awie yang sering berlakon dalam filem menjadi pondan ini adalah Ayahanda. Cayalah Awie, bimbing anak melayu ke jalan betul. Yeah!

p/s : Kepada orang yang tidak tahu cerita dan suka-suka memfitnah Awie. Bawa-bawalah taubat, sebab memfitnah dosanya lagi besar dari membunuh.

No comments:

Post a Comment